Warhammer 2ed
Termin: Poniedziałek, wtorek ew. czwartek(do ustalenia) godz. 19.00+.
Miejsce: C-13 sala 4.02 lub 4.03 ew. sala w akademiku T6.
Prowadzący: Dragonis.
Gracze:
-Lista po pierwszym spotkaniu.
Obecność:
Oczywiście nie obowiązkowa, jeżeli postać gracza zostanie poprowadzona przez MG otrzyma ona połowę punktów doświadczenia jaką mogła by otrzymać za udział w przygodzie.
Czego oczekujemy po grze?
Przede wszystkim dobrej zabawy oraz umacniania relacji między graczami. Promowanie gier fabularnych, dobrej zabawy, oraz wzajemnego poszerzania wiedzy w ww. dziedzinie ^^’. O dobrej zabawie wspominałem?
Wymogi:
No cóż…głowa na karku, świetlików w oczach, magicznego lusterka, oraz odpowiedniej dawki mocy(jednak tej ciemnej podziękujemy). Nie wymagam od graczy stworzenia cud historii, wspaniałego opisu oraz umiejętności dogadania się z magicznym lusterkiem(aczkolwiek to ostanie się bardzo przydaje
), jeżeli ktoś nie ma trudności, lub nie lubi zagłębiać się w przeszłość swojej postaci a jedynie obchodzą go wydarzenia teraźniejsze i przyszłe a o samej postaci mówi się "Tajemniczy nieznajomy/a", a magiczne lusterko uważa za głupie i dziecinne(tylko o tym nie głośno) może pominąć ten etap. Pragnę jednak zauważyć że przedstawienie opisu oraz historii postaci może znacznie ułatwić prowadzącemu zrozumienie postaci.
„Import” postaci:
Można przenieść do przygody postacie przed ukończoną pierwszą profesją. Postać ta wymaga jednak dokładnego opisu. Oczywiście „zaimportowana” postać mająca statystyki dziwnym trafem ~40 w dość dużej i nie do końca zrozumiałej formie(nie mówimy tu o rozwinięciach) zaowocuje wzięciem kości w dłoń i wygenerowaniu nowej postaci pod pilnym nadzorem magicznego lusterka. Jeżeli gracz stworzył sobie już w głowie wizje potencjalnego bohatera można stworzyć postać na sztywno, wiąże się to z rozdzieleniem statystyk(tu radził bym uważać
jak i ewentualnym przydzieleniem profesji, postacie takie muszą być jednak wyjątkowo dobrze opisane, oraz kreowane z zasadami zdrowego rozsądku(jeżeli chcecie w tej kwestii uzyskać więcej informacji to proszę o kontakt gadulcowy, albo przez magiczne lusterko).
Proszę również graczy o przypomnienie sobie następujących rozdziałów w „Księdze Zasad”
-Rozdział 2 Kreacja bohatera.(Ważne!)
-Rozdział 4 i 5 poglądowo, zwłaszcza rozdział 5 dla ogólnikowego rozgląda w ekwipunku(żeby być świadom co można uzyskać na sztywno).
-Rozdział 6 Walka obrażenia i ruch.(Ważne!)
-Rozdział 7(Tylko dla postaci kierujących się w domenę magii, czyli magów i kapłanów).
-Rozdział 8(Dla ewentualnych kapłanów).
-rozdział 10(Dla postaci o zawansowaniu w umiejętności wiedza(imperium) )
-Instrukcja obsługi magicznego lusterka.
Uwagi końcowe:
-Chciałbym zauważyć że gracze jak i prowadzący są tylko ludźmi, a tym zdarzają się też gorsze dni, w takich wypadkach proszę o wyrozumiałość dla ww. jednostek w przypadku jakieś umysłowej niepełnej niedyspozycji
.
-Tak o magicznym lusterku to jak najbardziej serio xD.
-Najbliższa sesja będzie miała charakter raczej twórczy niż raczej RolePlay-woy, ponieważ trzeba wygenerować trochę postaci.
-Możliwość dołączenia do szacowanego grona graczy kończy się mniej-więcej w momencie kończenia 2 profesji przez BG.
-Postaram się nie ingerować się zbytnio w kreację postaci, jednak rezerwuje sobie możliwość umieszczenia danego bohatera w momencie przygody jaki uznam za stosowny.
-Proszę pamiętać że statystki odzwierciedlają tylko sztywne powodzenie danych czynności, największy efekt daje solidny opis postępowania przez gracza(bez zbędnej przesady jednak).
-…i że przypadki się zdarzają
-Sesja jest prowadzona z ramienia studenckiego klubu „Caladan”, jednak chętnie powitam każdego gracza.
-lustereczko lustereczko powiedz prze…..opss…
-Jak mi się coś jeszcze przypomni to napisze
Kontakt do prowadzącego:
-Przede wszystkim nie emaliowy….bo to może się skończyć wyyyyyyybitnym delay-em udzielonej odpowiedzi
-kom:669919303
-gg: 4543642